Skip to content

Emblemă de la un aragaz marca Ignis

Mai 25, 2012

Emblemă de la un aragaz vechi

   Bună seara!

  Această emblemă mi-a dat foarte multe dureri de cap deoarece nu reuşeam să o identific.

  La început am crezut că este o insignă deoarece seamănă foarte bine cu ceva de genul.  Nici nu mă gândeam că ar putea să fie altceva.

  Cum am reuşit să aflu ce este cu această piesă?

  I-am făcut repede două poze faţă-verso şi le-am postat pe forumul http://transylvanian-numismatics.com/ unde topicul deschis de mine ajunsese la un moment dat la 100 de vizualizări şi nimeni nu avea habar ce reprezintă.

  După ceva timp un domn  şi-a adus aminte unde a mai văzut această emblemă şi mi-a lăsat un comentariu şi o poză cu vechiul aragaz.

  Ţin să-i mulţumesc încă odată si vă recomand tuturor acest forum, există acolo nişte domni care sunt experţi în identificarea monedelor şi insignelor.

  Enjoy!

2 comentarii leave one →
  1. Claudia permalink
    August 18, 2012 5:45 am

    Eu inca mai am un asfel de aragaz,si este functionabil,cine este interesat sa ma contacteze.

Trackbacks

  1. Deliciul copilăriei mele! | iluminisme

Lasă un răspuns

