Tub World War I – 1912 ( descoperit pe 10 iunie)

Tub Mannicher romanesc

(1912)

In ciuda faptului ca a plouat toata ziua mi-am facut curaj cu inca doi amici amatori de plimbari in natura si am iesit la o scurta partida de detectie in Tg.Neamt.

Nu a fost o zi extraordinara din punct de vedere al „capturii” dar totusi au iesit la iveala cateva chestii interesante…un Limax 🙂 …foarte multe gunoaie (capace de bere,doze de bere,capace de borcane si alte bauturi…cu care fiecare detectorist se intalneste tot timpul!) si acest tub Mannlicher romanesc de fabricatie germana din primul razboi mondial.

Momentul descoperirii 😀

Tub Mannlicher  romanesc  M93 – 1912  de facbricatie germana
DWM = Deutsche Waffen un Munitionsfabric

Limax 😀

Un gând despre „Tub World War I – 1912 ( descoperit pe 10 iunie)

  1. Si eu am gasit un cartus identic cu acesta acum 3 zile cand am fost pe dealul Capela.Cartusul era la suprafata langa un copac unde facusem u n popas.

Lasă un comentariu