Skip to content

Emblemă/CUC de la o bonetă rusească din al doilea război mondial

Martie 12, 2012

CUC de la boneta unui soldat rus 

 

Emblema găsită de mine:


Bună seara dragi cititori şi pasionaţi!

  Anul trecut,  pe la sfârşitul lunii august, am găsit această interesantă piesă la adâncimea de 2 – 3 cm într-o pădure de lângă Iaşi.

  Se pare că locul prin care m-am perindat cu detectorul a fost un câmp de luptă în perioada celui de-al doilea război mondial deoarece am găsit mai multe tuburi de cartuşe, unele netrase pe care conform legilor din România le-am predat  Inspectoratului Judeţean de Poliţie din Iaşi pentru a fi dezactivate.

  În plus faţă de acestea, am găsit şi această frumoasă emblemă/cuc de la boneta unui soldat sovietic ce a luptat pe acel front.

  Am ataşat câteva fotografii cu soldaţi sovietici  în care se poate observa foarte bine emblema despre care vă vorbesc. Pe mine  m-au impresionat aceste fotografii şi mi-au creeat o stare  pe care nu pot să o descriu, dar sunt sigur că mulţi dintre detectoriştii cu adevărat pasionaţi au simţit-o. Este o stare deosebită când ţii obiectul în mână şi îţi imaginezi povestea persoanei careia i-a aparţinut.

Mai ales în acele vremuri tumultoase…

Acestea sunt fotografiile :

One Comment leave one →
  1. Martie 15, 2012 12:05 pm

    Îmi place.

Lasă un răspuns

