Lingură KRUPP-BERNDORF

Detecţie 3 martie 2012

  Bună ziua!

  Dragi cititori şi pasionaţi, ieri mi-am pierdut răbdarea „de a ţine detectoru-n cui” din cauza zăpezii şi a gerului şi am ieşit la o scurtă partidă de detecţie în apropierea unui lac din Iaşi.

  Am găsit extrem de multe capace, conserve, dopuri de aluminiu etc, dar pană la urmă am plecat acasa mulţumit deoarece am găsit şi o frumoasă lingură din alpaca marca KRUPP-BERNDORF.

  Această firmă producea tacâmuri pentru armata germană, chiar şi pentru Adolf Hittler şi apropiaţii săi în perioada celui de-al doilea război mondial.

  Chiar sunt foarte mulţumit şi cred că a meritat să îndur frigul şi umezeala timp de două ore pentru acest obiect.

  Ţin să mulţumesc unui coleg de pe grupul „Metal detecting în România” pentru identificarea acesteia şi cu această ocazie vă invit şi pe dumneavoastră să vă alaturaţi pentru a povesti şi pentru a identifica cât mai multe obiecte împreună!

  Grupul îl puteţi găsi aici sau în bara de căutare de pe facebook inserând acest text „Metal detecting în România” .

  Vă urez o duminică frumoasă şi descoperiri cât mai interesante!

3 martie 2012

Lingură KRUPP-BERNDORF 

5 gânduri despre „Lingură KRUPP-BERNDORF

  1. Hello, I see that you find some items with labels Krupp Berndorf … I have the 5 cases with the same signs, which also have a label that are made of silver, I know they are excavated beneath a ruined hotel in Croatia … Can you tell me more about this collection, if you know … is it worth?

Lasă un comentariu