Skip to content

John vs Syllah / Safari Minelab vs Ace garrett 250

Martie 10, 2012

Competiţie de la distanţă

Runda 1 

Bună seara dragi cititori şi pasionaţi!

  În cursul zilei de astăzi am participat la prima competiţie de la distanţă cu un coleg detectorist din localitatea Bulzeşti – Dolj pe care acesta a caştigat-o detaşat.😀

  Ţin să-l felicit pentru obiectele descoperite şi să-i mulţumesc pentru acest „concurs” deoarece el a venit cu  ideea şi sper să mai urmeze şi alte ” confruntări” de acest gen!😀

Obiecte descoperite de John – 10 martie 2012:

Locaţie :  Bulzeşti - Dolj

Inel cu piatră albastră şlefuită (Făurit în jurul anilor 1800 )


  John a mai descoperit în plus faţă de acest superb inel şi alte obiecte interesante, cum ar fi:

  • 6 Kreuzer – 1849 din argint
  • 1 Kreuzer1861
  • 5 bani1956
  • Nasture perioada comunistă cu secera şi ciocanul
  • Insignă – aripi de vultur (probabil de la o uniformă militară)

Obiecte descoperite de mine – 10 martie 2012:

Locaţie: Iaşi 

  Astăzi nu a fost o zi foarte bună d.p.d.v. al metal detecting-ului deoarece a fost destul de frig la Iaşi şi zăpada încă nu s-a topit.

  Dar nici de această dată nu m-am întors cu mâna goală acasa!🙂

  Obiecte descoperite:

  • Fier de călcatdin câte am citit face parte din categoria primelor astfel de obiecte. Fierul de călcat a apărut în Europa în secolul XVII acesta fiind recunoscut şi ca secolul hainelor călcate. Atunci a apărut fierul de călcat masiv, acesta era cunoscut ca fier de călcat plat deoarece avea o placă din metal şi un mâner. Cele mai vechi modele de fier de călcat se încalzeau direct pe jar. Acest model a fost perfecţionat puţin mai târziu într-o cutie de metal triunghiulară în care se puneau cărbunii încinşi. Fierul găsit de mine face parte dintre modelele ce se încălzeau direct pe jar şi este incomplet deoarece îi lipseşte mânerul. Dacă aveţi cumva mai multe informaţii despre acest model vă rog să mă informaţi!
  • Dog tagTarget Practice /Aim for action
  • Tub de cartuş – UAG – 10 X 227
  • Trei monede – 1000 de lei 2001, 2003, 2004
  • Două monede – 50 de bani 2006
  • Monedă – 5 bani 1975
  • Monedă – 500 lei 1999
  •  Vârfuri de cartuşe WW I

  Aceasta este povestea primului concurs dintre mine  şi John.

  Sper că v-au plăcut obiectele găsite de noi şi promit să actualizez  articolul imediat ce voi afla mai multe detalii despre inelul descoperit de John!

  Peste două săptămâni va urma şi runda nr. 2, dacă va ţine vremea cu noi!:D

Pe langă aceste obiecte am mai descoperit o zonă de aproximativ 30 – 40 de m² plină cu scoici, probabil a fost un lac pe vremuri. Voi prezenta aceste scoici marţi la ora de Paleontologie să văd ce parere are şi domnul profesor.:) 

  O seara frumoasa!

10 comentarii leave one →
  1. Martie 10, 2012 9:27 pm

    stati un pic aici ne confruntam cu o aberatie el as apat ca sa spun asa intr-un sit arheologic si tu poate in desert nu cred ca este concludent faptul asta mai clar ar fi o competitie cu obiecte dinainte stabilite si ascunse parerea mea….

    • Martie 11, 2012 8:20 am

      Salut!
      John a detectat o zona din localitatea sa, teren privat, al lui…nu intr-un sit arheologic.Este interzis sa cauti in astfel de zone si asta el o stie deoarece acesta detine ca si mine cu autorizatie detectorul.
      Aceasta competitie a fost una ideologica mai mult, fiecare am avut de castigat si nu inteleg de ce crezi ca s-ar merita sa scoti la iveala niste obiecte gasite mai demult…ce rost ar avea? Nu s-a dat niciun premiu, nimic…doar pentru a dovedi ca esti mai bun? Hmm, pentru mine nici asta nu are sens in acest domeniu…si nici pusti de 15 ani nu suntem ca sa nu fim in stare sa acceptam o eventuala „infrangere”!
      Si in plus de asta sunt unele zile in care ai noroc sa gasesti obiecte frumoase cum a gasit John…am avut si eu zile de acest gen, pline cu obiecte destul de vechi descoperite in zone neincluse in RAN! Ma feresc tot timpul de aceste zone, vreau sa-mi exercit pasiunea linistit si fara probleme!
      Eu unul cred in continuare ca John a fost corect!
      Ieri am ales o zona noua pentru mine si se pare ca nu a fost asa de darnica…dar voi continua sa insist deoarece am patit de multe ori sa gasesc obiecte superbe si in zone cu foarte multe gunoaie, capace, doze de bere..etc.
      Sper ca acum ai inteles mai bine cum a decurs aceasta competitie, nu am incercat sa-ti schimb parerea cu acest comentariu…am incercat doar sa-ti ofer mai multe detalii ca sa observi exact cum gandim noi.
      O zi frumoasa!

    • Martie 11, 2012 8:47 am

      De spectatori..care se pricep la toate..toti sportivii sunt satui..asa ca..dragule cititor,te invit sa vi sa imi cunosti situl..k sa vezi cate legi am incalcat..in plus de asta,vreau sa iti subliniez faptul ca..nici unul din noi nu a castigat ceva anume..amandoi am acumulat noi experiente..asa ca..te asteptam si pe tine in competitie..sa vedem ce poti..fapte,nu vorbe..

  2. dante permalink
    Aprilie 11, 2012 2:15 pm

    faina treaba!! poate am sa intru si eu curand intr-o „competitie”…

  3. Stoican Alex permalink
    Mai 30, 2012 2:45 pm

    Radu, daca te hotarasti sa faci upgrade iti cumpar eu Ace 250🙂
    Felicitari pentru ceea ce faceti. Ti-am dat un add pe facebook, Alex Stoican, vreau sa vb mai multe

  4. tudor permalink
    Decembrie 19, 2012 12:49 am

    Pana la urma care e treaba cu scoicile? A vrut careva sa-si faca propria plaja?😀

  5. Mircea permalink
    Februarie 8, 2013 9:00 pm

    Foarte frumos Si interesant astept noutati cu respect Oly

    • Februarie 9, 2013 1:07 am

      Buna dimineata!
      Astazi voi iesi din nou si voi posta ce am gasit. Ma bucur ca va place ce vedeti. O zi frumosa!

Lasă un răspuns

