Skip to content

Cat de veche poate fi?

Iunie 8, 2011

Descoperire lingura veche

Ce varsta poate avea ?

Lingura a fost gasita de mine la sfarsitul lunii mai!

Actualizare 4 martie 2012

Buna ziua!

In sfarsit am reusit sa identific aceasta lingura😀

In cursul zilei de ieri am fost la o scurta partida de detectie si am gasit o lingura din alpaca argintata marca Krupp-Berndorf, vezi articolul aici.

Cautand detalii despre aceasta pe internet am gasit o imagine cu lingura neidentificata, aceasta este produsa de aceeasi firma germana Krupp-Berndorf, firma care a produs tacamuri in perioada WW2 pentru armata germana si  pentru Adolf Hittler si apropiatii sai.

Am atasat o imagine cu aceasta lingura intr-o stare mult mai buna.


5 comentarii leave one →
  1. pretorian permalink
    Iunie 29, 2011 2:14 pm

    salut no vinzi???

    • Iunie 29, 2011 5:26 pm

      Salut!
      Imi pare rau dar nimic din ce gasesc cu detectorul nu este de vanzare.Dar poate poti sa-mi dai si mie detalii despre ea daca tot esti doritor sa o cumperi..trebuie sa ai ceva cunostinte…
      Astept raspuns!
      Cu stima!

    • Costi ion permalink
      August 26, 2012 6:32 am

      am un set de 10 linguri mari, 11 furculite, 12 lingurite cu ambalaj original ( ambalajul in stare nu prea buna ) daca esti interesat adresa mea de e-mail este costion14@yahoo.com, pot trimite poze da te edifici asupra stari lor… istoria o stii asa ca nu insist cu alte detalii….au apartinut unui ofiter care a luptat in al doile razboi mondial……

  2. pretorian permalink
    Iulie 1, 2011 9:27 am

    dami un id ceva sa vorbim

Lasă un răspuns

