Autorizaţie

Autorizaţie de deţinere a detectoarelor de metale de

către persoanele fizice


  Bună seara!

  Am reuşit în sfârşit să-mi îndeplinesc visul de a deţine legal un detector de metale! Am trecut prin multe până ca visul meu să se îndeplinească, în primul rând trebuie să menţionez că mi-a fost destul de greu cu banii pentru a achiziţiona acest aparat şi anume un Garrett Ace 250, nu este foarte scump în comparaţie cu alte detectoare, dar având în vedere că sunt student mi-a luat ceva timp să economisesc aceşti bani, mai exact un an şi ceva dar greul a trecut … pff nu chiar :)) uitasem că traiesc în România… eram pregătit din toate punctele de vedere pentru a achiziţiona acest aparat, mi-am făcut cont pe paypal şi am dat comandă de pe un site bulgăresc, am primit apoi un mail de la ei în care se scuzau foarte politicos că nu mai au detectorul pe stoc din cauza preţului bun şi că îl vor trimite peste o săptămână cu două accesorii gratuite din partea lor …”Oare sunt bulgarii oameni serioşi?”…această întrebare ma urmarit timp de două săptămâni deoarece coletul meu trebuia să sosească în 5-10 zile lucrătoare de la Sofia, dar nu a fost aşa, tot mă amânau în fiecare zi… dar într-un final coletul a fost expediat şi în 3 zile lucrătoare a ajuns la mine conţinând şi cadoul promis!

  Dacă aveţi întrebări în legătură cu obţinerea autorizaţiei vă sunt la dispoziţie!

  Sănătate!





Comunitate DetectieMetal.com

27 de gânduri despre „Autorizaţie

  1. Salut,pot sa aflu si eu care sunt documentele necesare pentru autorizatie si cam unde ar trebui sa merg sa ma informez? multumesc

    1. Salut!
      In vederea obtinerii autorizatiei de detinere a detectoarelor de metale,persoana fizica trebuie sa fi implinit varsta de 18 ani si sa depuna la unitatea de politie IJP (Inspectoratul judetean de politie ) urmatoarele documente :

      1.Cerere tip,aceasta o veti primi de la ei cand veti merge sa depuneti dosarul ( sa nu uitati actele detectorului si nici aparatul deoarece au nevoie de seria acestuia si trebuie sa ii faca si cateva fotografii);
      2.Buletinul sau cartea de identitate ( xerocopie si original);
      3.Dupa cum va spuneam mai sus aveti nevoie de actul cu care se dovedeste ca solicitantul este proprietarul detectorului de metale ( xerocopie si original);
      4.Chitanta emisa de Trezorarie care sa reiasa ca a fost achitata suma de 10 Ron reprezentand taxa pentru autorizatie;
      5.Certificat de cazier judiciar.

      Sper ca v-am fost de ajutor,va recomand sa va intrgistrati pe http://forum.detectiemetal.com/ si sa va prezentati membrilor acestui forum.
      Aci veti afla cu siguranta mai multe detalii si veti putea impartasi si cu altii acest minunat hobby!
      Succes!

    1. Salut,bineinteles ca l-am inecrcat,majoritatea obiectelor de pe acest blog sunt gasite de mine cu ace garrett 250.Aparatul este bun,eu sunt bucuros de el…mai ales ca este si destul de ieftin,daca ai destui bani poti sa-ti iei unul cu o bobina DD ..aceasta va spori raza de detectie si adancimea.
      Eu il recomand oricarui incepator!
      O seara buna!

  2. Salut,stii ce mai vreau sa te intreb despre detectorul asta,metalele le deosebeste cum se scrie despre el ,eventual daca as pute vb cu tine sa te mai intreb cate ceva despre el,ca vreau sa-mi iau unul si mie teama sa nu ma insel cu el,mersi.

    1. Salut, daca ai profil pe facebook da-mi add si vorbim mai multe acolo,Radu Apreutesei este numele de pe fb si in caz ca nu ai da-mi add pe mess, numai ca nu prea il utilizez…id-ul meu este apreutesei.radu.
      O zi buna!

  3. Salut .Imi place cum ai facut pagina si pasiunea ta pt istorie. Ti-am lasat un mesaj pe mail.Pe facebook mi-au aparut mai multi cu acest nume. Mi-ar placea daca ai putea sa ma ajuti cu niste sfaturi.

    1. Salut, mai intai trebuie sa obtii autorizatia pana sa efectuezi detectii!Ai voie sa cauti oriunde inafara de zonele protejate arheologic (situri) si bineinteles daca arealul in care vrei sa cauti este proprietatea cuiva trebuie sa ceri permisiunea detinatorului.Nu ai voie sa cauti in rezervatii naturale, geologice si nici in apropierea monumentelor.O zi buna!

  4. salutare,As dori sa intreb daca exista vreo problema daca este cumparat din strainatate?vreau sa achizitionez unul din Spania ca este mai ieftin,cu chitanta si totul in regula.Multumesc anticipat.

  5. Buna, nu ne poti da numele site-ului bulgaresc? … si eu as vrea sa cumpar un detector de acest fel, as vrea sa-l cumpar de pe amazon.co.uk. poate e mai ieftin daca-l comand din Bulgaria
    O zi buna iti doresc. PS> dat fiind faptul ca il ai de 2 ani, ce-ai putea sa ne mai spui despre el?… merita investitia, bine-nteles nu ma astept sa gasesc a 2a zi obiecte mai valoroase ca detectorul, ci ma refer la hobby si la entuziasmul fiecarei descoperiri?

    1. As dori si eu numele site-ului bulgaresc. As vrea sa-mi iau si eu un Garrett Ace 250 sau un Fischer F2. Multumesc.

  6. Buna. Detin un garret gt 2500 . Il am de vreo 3 ani dar nu a fost folosit absolut deloc. Nici nu stiu sa.l folosesc.il am de nou, dar pur si simplu nu am fost pasionat de acest lucru. daca cineva e interesat astept un mail sau mes. lucianrotaru83@yahoo.it. il dau la un pret de 1000 euro negociabil

  7. Salut.
    Acum cateva zile am terminat de realizat un detector de metale. Merge uns.
    Acum as avea si eu o intrebare:
    Daca este facut artizanal exista vreo posibiliate sa obtin autorizatie?
    Multumes.

  8. salut. vreu sami cumpar si eu un detector si sa imi fac o autrizatie dar imi spun ei zonele in care pot cauta sau pot merge ori unde inafara cetatilor

  9. salut am si eu un aparat garrett at gold si vreau sa stiu daca am voie sa colind pe terenuri arabile si pe terenuri de pasune.am si autorizatie dar cineva mia zis ca nu am voie pe terenurile arabile si de pasune.sau prin paduri.

Lasă un comentariu