Skip to content

In sfarsit pe teren :D

Aprilie 6, 2011

Artefacte World War I

Pe data de 30 si 31.03.2011 am iesit la primele mele cautari cu detectorul😀

Am fost la marginea unei paduri de langa orasul Tg.Neamt,iar apoi am continuat cautarile pe aerodromul orasului unde inca se mai zaresc din departare ruinele unor cazemate,cand am ajuns acolo am observat ca sunt  foarte multe  transee si santuri anti-car.Un loc ideal pentru descoperirea obiectelor WW.;)

Iesirea a fost una reusita,am gasit artefacte din primul razboi mondial cat si din al-II-lea si nu numai,au iesit la iveala si cateva monede si obiecte pe care nu am reusit inca sa le identific (voi creea o rubrica speciala pentru acestea…si daca aveti habar despre perioada si provenienta  lor va rog sa nu ezitati sa-mi dati o mana de ajutor!).

In aceasta categorie am sa postez numai artefactele din WW I..celelalte le puteti vedea in alte categorii specifice perioadei  si provenientei lor!

Priviti si voi ce am descoperit!:D

Tub  Mosin Nagant 7.62 x 54R

Tub Mosin Nagant 7.62 x 54R

Tub Mauser 7.92×57  – fabricatie Austriaca,WW I

Hirtenberger (Austria)

Tub Mauser 7.92×57  – fabricatie Austriaca,WW I

Hirtenberger (Austria)

Buton WW I


No comments yet

Lasă un răspuns

