Obiecte neidentificate

?+?

?+?

?+?

?+?+?+?

?+?+?

?+?

=

?

Aceasta categorie o dedic in totalitate obiectelor neidentificate cu speranta ca voi mai afla cate ceva de la dumneavoastra!

Fiecare obiect are o importanta destul de mare,deoarece cu acestea am ajuns la acest nivel..unele sunt uitate deja,va rog sa ma ajutati sa le aduc la lumina si sa nu le lasam in umbra,cum au fost pana acum…”mancate de rugina”…”inghitite de pamant”…Haideti sa Salvam Istoria impreuna!

Va multumesc anticipat!

1.Pe „cap” are inscriptionat manual literele „A V”

Ce poate fi?

2.??????????

3.Plosca militara WW I ?

4.Urma de la o toarta?Sau emblema?

5.Obiect identificat!!! Solidus-fals moldovenesc


6. Fals moldovenesc -Solidus(siling lituanian)


7.Obiect identificat – bila de srapnel de la proiectilele din WWI

8.Obiect identificat – bila de srapnel de la proiectilele din WWI

9.La ce tip de arma a fost utilizat?In ce perioada?

10. Obiect identificat – bucata dintr-un colier de fortare de la un proiectil de artilerie

11.Tub de cartus WW I?Este foarte mic cred ca de 9 mm..

12.La ce tip de arma a fost utilizat?

4 gânduri despre „Obiecte neidentificate

  1. 7-8.bila de muscheta? eu cred ca sunt bile de srapnel de la proiectilele din ww1.sunt din plumb? 10. cred ca e o bucata dintr-un colier de fortare de la un proiectil de artilerie. cupru?

    1. Salut!
      Da, bilele sunt din plumb si este foarte posibil sa aveti dreptate, am gasit si bile de muscheta si sunt putin mai diferite, unele au un pin(am inteles ca ar fi de la otomani).
      Obiectul din imaginea 10 este din cupru si cautand pe net imagini inclin sa va dau dreptate. 🙂
      Multumesc foarte mult pentru ajutorul acordat!
      O zi frumoasa va doresc si va mai astept pentru ca sigur vor mai fi obiecte pe care eu singur nu am reusit sa le idetific.

Lasă un comentariu