Detecţie 26 septembrie 2012

O scurtă partidă de detecţie în Tg. Neamţ

   Bună seara dragi cititori şi pasionaţi!

  Săptămâna aceasta am fost câteva zile acasă la Tg.Neamţ pentru a-mi rezolva nişte probleme personale, dar bineînţeles că am profitat de ocazie şi am ieşit câteva ore cu detectorul.

  Am fost într-o zonă numită de locuitorii oraşului „Imaş”. În perioada celui de-al doilea război mondial în acest areal era linia frontului, din cauza căreia oraşul a avut mult de suferit, a fost distrus în mare parte şi populaţia evacuată.

  Urmele sângerosului război înca se mai observă pe acest câmp, am întâlnit în drumul meu patru denivelări, foste cazemate, a căror ruine se pot vedea şi acum, dar în depărtare se mai zăresc încă patru sau cinci de-a lungul şanţului anticar, un şanţ imens. 

   Din câte am înţeles, cazematele au fost construite de către români şi germani în primul război mondial, dar au fost folosite şi în 1939 – 1945.

  Eu am detectat în jurul a două cazemate, celelalte rămânând pe altă dată din cauza timpului scurt de care dispuneam.

  Mai jos puteţi vizualiza imagini cu ruinele cazematelor despre care vă vorbeam şi cu obiectele descoperite.

Monedele regaliste de mai jos au fost găsite toate la un loc. A fost o plăcere să le scot la lumină.

  Mă voi întoarce cu siguranţă în acea zonă pentru cercetări mai amănunţite. 

Galerie foto:

6 gânduri despre „Detecţie 26 septembrie 2012

    1. A inceput anul universitar, sunt foarte ocupat, dar am avut timp si de o iesire si nu a fost rau deloc. Probabil maine voi posta imagini cu obiectele daca voi termina de invatat la mineralogie.
      Numai bine!

    1. Buna seara! As mai salva eu cate ceva dar nu am timp. Ma lupt cu multe dar in special cu mineralogia, inca am treaba, in fiecare saptamana dam test si trebuie sa invat multe minerale cu proprietatile lor si bineinteles formulele chimice, uneori kilometrice.
      Am mai avut o descoperire intresanta in octombrie, dar nici timp sa postez nu am avut, poate reusesc in acest weekend.
      O seara buna si multa sanatate va doresc!

    1. Salut!
      Preturile sunt foarte diversificate! Eu detin un ace 250, este un detector destul de ieftin, dar sunt multumit de el.
      Nu pot sa va fac o recomandare deoarece nu stiu ce suma sunteti dispus sa investiti.
      Seara buna!

Lasă un comentariu