Skip to content

Obiecte neidentificate găsite pe 14 şi 15 septembrie

Septembrie 20, 2012

?+?

?+?

?+?

?+?+?+?

?+?+?

?+?

=

?

  Bună seara!

  Doresc să mă ajutaţi să identific câteva obiecte descoperite weekend-ul trecut.

  Am căutat pe internet detalii despre acestea dar nu am găsit absolut nimic, poate stiţi voi ceva despre ele.

  Mulţumesc!

Galerie foto :

4 comentarii leave one →
  1. Octombrie 24, 2012 10:53 am

    buna, as vrea sa stiu si eu cum pot identifica o moneda este din cupru, cam uzata pot spune… am gasit-o in copilarie. se poate plasa o poza aici pe site sau iti las adresa mea de mess? astept raspuns. multumesc

    • Noiembrie 4, 2012 9:32 pm

      Salut! Pe site nu se poate face upload,poti sa-mi lasi adresa de mess, sper sa reusesc sa o identific!
      O seara buna!

  2. Martie 26, 2013 6:40 pm

    obiectul din plumb este o alica de vanatoare

  3. Bogdan permalink
    Iulie 11, 2013 7:43 am

    Salut! Si eu ma ocup de „cautat”. Am un Velox One. Bila de plumb cu gaura e un asa zis glont de archebuza sau muscheta si poate data undeva de la sec.16 pana pe la 1750. Am gasit zeci de genul acesta, insa nici una cu gaura. Poate sa fie dintr-o batalie sau pur si simplu vanatoare. Gaura este datorata faptului ca bila a ramas intepenita pe teava si a fost scoasa cu o tija prin insurubare – gaurire. Se intampla destul de des.
    In padurile din zona Bucurestilor nord si sud, sunt des intalnite. Mai ales in zona Calugareni pe unde a fost data batalia contra turcilor.
    Spor la cautat!🙂

Lasă un răspuns

