Skip to content

Mâner de cuţit cu marcaj – Berndorf Alpacca

Septembrie 20, 2012

Mâner de cuţit din alpaca

    Bună seara!

  Am descoperit cuţitul pe 15 septembrie într-o pădure din Iaşi. Acesta pare destul de vechi, nu ştiu exact câţi anişori ar putea avea, dar dacă există cineva care are mai multe cunoştinţe despre el îl rog frumos să-mi lase un comentariu.

  Din păcate lama cuţitului este ruptă, dar tot consider că este un obiect pe care trebuie să-l păstrez şi să-l prezint deoarece mânerul este marcat cu simbolurile renumitei firme de tacâmuri BERNDORF ALPACCA.

  Este al doilea obiect făurit de această firma găsit de mine anul acesta, pe 4 martie am găsit o lingură din alpaca marca Krupp-Berndorf, mai multe detalii aici. 

  După cum am scris şi în articolul în care am prezentat lingura, această firmă producea tacâmuri pentru armata germană, chiar şi pentru Adolf Hittler şi apropiaţii săi în perioada celui de-al doilea război mondial.

  În zilele noastre obiecte produse de firma Berndorf sunt foarte căutate de colecţionari.

Galerie foto:

 

One Comment leave one →
  1. Petre Daniel permalink
    Octombrie 12, 2012 4:31 pm

    Eu am unul in stare buna gasit chiar astazi.Manerul e putin diferit de al tau.Pe lama este tiparit BERNDORF si aceiasi insigna pe maner.

Lasă un răspuns

