Skip to content

Garrett Ace 250 – „Aspiratorul de monede”

Septembrie 19, 2012

Monede descoperite pe 14 şi 15 septembrie 2012

 

 

  Bună seara dragi cititori şi pasionaţi!

  Weekend-ul trecut am ieşit câteva ore cu detectorul prin împrejurimile oraşului Iaşi.

  Nu am avut descoperiri de excepţie, dar ca de fiecare dată m-am întors mulţumit acasă deoarece plimbarea în natură mi-a prins tare bine.

  Am găsit câteva monede pe care le voi prezenta în acest articol şi câteva obiecte, din primul şi al doilea război mondial, despre care voi vorbi în articolele viitoare.

  Monedele sunt majoritatea din perioada comunistă, dar am găsit şi câteva regaliste. Am ataşat o galerie foto mai jos unde puteţi vizualiza toate piesele descoperite şi descrierea fiecăreia.

Galerie foto:

 

 

10 comentarii leave one →
  1. marian permalink
    Septembrie 29, 2012 10:22 pm

    salut zi-mi si mie detectorul tau detecteaza si nemetale(aur.argint)?

    • Septembrie 30, 2012 8:27 am

      Salut, detecteaza si nemetale, daca vei cauta mai profund in articolele scrise de mine vei gasi si obiecte facute din aceste materiale.
      O zi buna!

  2. tudor permalink
    Decembrie 19, 2012 12:23 am

    De vanzare moneda din prima poza?

  3. popescu nicolae permalink
    Ianuarie 9, 2013 2:06 pm

    salut ma cheama Nicu si ma incanta treaba asta pot sa te intreb cat tea costat aparatul ?

  4. popescu nicolae permalink
    Ianuarie 25, 2013 6:36 am

    mersi de raspuns si noroc la cat mai multe detecti .

  5. Ianuarie 25, 2013 4:22 pm

    Cu palcere, sper sa am timp mai mult anul acesta sa ies pe teren…

  6. cristi permalink
    Ianuarie 30, 2013 3:05 pm

    salut,as vreau sa cumpar si eu modelul asta de aparat…mi-ai putea spune de unde l-ai cumparat…mersi mult

Lasă un răspuns

