Skip to content

Detecţie cu mulţi dinţi!

August 30, 2012

Doi piepteni din perioade diferite

    Bună seara!

  Doresc să vă prezint doi piepteni descoperiţi la ultima ieşire cu detectorul.

  Am să încep cu cel mai vechi deoarece am impresia că este un pieptene militar folosit de soldaţii români în cel de-al doilea război mondial, dar e posibil să mă înşel. Acesta este confecţionat dintr-un material foarte uşor, cel mai probabil zinc din câte îmi pot da seama şi are gravat un model în zig-zag.

  Dacă recunoaşteţi obiectul şi aveţi altă părere sau completări vă rog să mă informaţi.

  Cel de-al doilea pieptene descoperit credeam ca este o chinezarie, dar m-am inselat. Pieptenele a fost produs in Ucraina de catre firma  Xapkib-Harkiv-Harcov. Multumesc pentru informatii colegului meu ” Duras ” .

  Enjoy!🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

