Skip to content

Jeton SPIEL MARKE

Mai 2, 2012

Jeton 

 

  Bună ziua dragi cititori şi pasionaţi!

  Pe 20 aprilie 2012 am descoperit acest interesant jeton austriac, cred, deoarece pe revers apare stema austro-ungară cu vulturul bicefal.

  Din cate am citit pe internet am înteles că ar fi un jeton care era folosit la jocurile de noroc în jurul anilor  1820.

  Enjoy!🙂

Jeton SPIEL MARKE

3 comentarii leave one →
  1. Jarl Karl permalink
    Aprilie 11, 2013 6:59 am

    Pai daca e din jurul anilor 1820, atunci e numai austriac, adica habsburgic. Imperiul Austro-Ungar a existat doar intre 1867-1918. Nu e tot una.

    • Mai 2, 2013 12:22 am

      Salut, eu asa am gasit pe net ca ar fi din aceasta perioada dar inca nu sunt convins de acest lucru, sunt foarte putine informatii, cat despre Imperul Austro-Ungar aveti mare dreptate si va multumesc pentru corectie! Numai bine!

  2. Jarl Karl permalink
    Aprilie 11, 2013 7:00 am

    Si eu am gasit unul anul trecut.

Lasă un răspuns

