Skip to content

Inele de porumbei

Mai 2, 2012

Doua inele de porumbei

 

  Bună ziua!

  În vacanţa de paşti am descoperit şi aceste două inele de  porumbei, în zile diferite.

  Pe primul inel este trecut numele şi adresa proprietarului porumbelului, m-am interesat imediat să aflu cine a fost proprietarul acestuia şi am aflat că este tatăl  unei prietene de-a mea.🙂

  Încă nu m-am întâlnit cu ea, dar cand voi avea ocazia am sa-i  dau inelul să-l ducă tatălui său.

  Eu cred că va fi încântat, mai ales că pe acesta este trecută şi data, 1998, au trecut ceva ani de când porumbelul a dispărut…

  Pe cel de-al doilea este trecut anul 2005 şi iniţialele RO.

3 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 24, 2013 7:21 am

    Salut!
    Da-ne te rugam seria completa a inelului de 2005 si spune-ne te rugam zona pe unde au fost gasite!

    • Ianuarie 24, 2013 2:19 pm

      Salut!
      Au fost gasite in padurea orasului Tg.Neamt. Serie inel RO 2005 – 281199. Ar fi super daca ar aparea proprietarul, il voi inapoia cu mare drag!:)
      O zi buna!

  2. gab permalink
    August 3, 2013 7:47 am

    Am gasit si eu inel de porumbel ro 2010 serie 2177061

Lasă un răspuns

