Skip to content

Tuburi ruseşti antiaeriene

Mai 1, 2012

Tuburi World War II

  Bună seara!

  În cursul săptămânii trecute am găsit două tuburi ruseşti antiaeriene din cel de-al II – lea război mondial.

  Acestea le-am predat ieri pompierilor ISU din Iaşi.

  Enjoy!🙂

Tub rusesc 14.5 x 114 mm

 

Tub rusesc 12.7 x 108 mm

Mai multe detalii despre tubul rusesc 14.5 x 114 mm :

 http://en.wikipedia.org/wiki/14.5%C3%97114mm

Mai multe detalii despre tubul rusesc 12.7 x 108 mm : 

http://en.wikipedia.org/wiki/12.7%C3%97108mm

2 comentarii leave one →
  1. rares permalink
    Mai 25, 2012 10:43 am

    salut. o intrebare… chiar si tuburile inerte (trase, cu gaura in ele) trebuie predate? constituie o infractiune detinerea acestora? repet, cele inerte! in cazul acesta ma gandesc ca ar trebui sa-i ia lui bunica-meu nicovala facuta dintr-un obuz infipt intr-o buturuga.(si obuzul acela e gol in interior)🙂 nu de alta, dar il scot astia terorist pe bietul om…..

    • Mai 25, 2012 12:55 pm

      :)) Salut, si eu m-am mirat cand acestia mi-au spus ca trebuie sa predau chiar si tuburile trase, eu am citit legislatia si am vazut ca doar cele intacte si tuburile cu capsa neperforata ar trebui predate, dar acum ce sa zic…daca ei mi-au spus ca trebuie predate si cele inerte nu am avut de ales…si nici nu vreau sa am probleme din cauza asta. L-am intrebat pe un pompier ISU daca trebuie sa anunt autoritatile sa vina sa ridice chiar si un tub de cartus tras si mi-au spus ca da…sa le adune politia pe toate si cand se strang mai multe le vor da lor.
      Sincer sa spun e cam ridicol si nici nu cred ca e „sanatos” pt saracii politisti sa vina prin pustietatile prin care ma perind eu pentru atat. Tuburi goale se gasesc la orice pas, oriunde as merge, e plina tara de asa ceva si daca ar fi sa sun mereu la politie pt asta cred ca m-ar amenda pentru ca tin linia ocupata :))

Lasă un răspuns

