Skip to content

Cataramă neidentificată!

Aprilie 30, 2012

Din ce perioadă este? Cine purta acest tip de cataramă?

  Bună seara dragi cititori şi pasionaţi!

  Am o mare rugăminte, doresc să aflu cu exactitate ce este cu această cataramă din alamă. Am încercat şi mai demult să o identific, am descoperit-o vara trecută, dar nimeni nu mi-a spus nimic concret. Cei de la muzeu au spus că poate fi o cataramă de la un soldat sau de la un ham al unui cal, eu cred ca este mai degrabă medievală.

  Voi ce parere aveti?

3 comentarii leave one →
  1. Februarie 7, 2013 6:56 am

    Poate fi din orice perioadă istorică, din sec. XVI, până în sec. XX

    • Februarie 7, 2013 12:45 pm

      Buna ziua!
      Acest raspuns l-am primit si de la domnii arheologi cand am prezentat-o in vederea unei eventuale predari.

  2. Bogdan permalink
    Iulie 11, 2013 12:45 pm

    E lata, e mare, e din alama si modelata. Eu as spune ca e din 1600-1700.
    Te poti uita aici. Nu sunt modele similare, insa stilul imi pare a fi la fel. Daca compari cu celelalte epoci, anii 1600-1700 imi par a fi mai nimeriti.
    http://www.ukdfd.co.uk/ceejays_site/pages/bucklepage16.htm
    In ceea ce privesti baietii de la muzeu, mie n-au fost in stare sa-mi identifice o fibula romana de bronz din 100 A.D. Mi-au spus ca e „ceva” medieval de la harnasament. Se pare ca au ceva cu caii😀

Lasă un răspuns

