Skip to content

Plăcuţe de identificare româneşti World War II

Aprilie 28, 2012

Plăcuţe de identificare

  Bună ziua!

  Aceste plăcuţe de identificare le-am găsit în Iaşi anul trecut.

  Plăcuţa pe care este inscripţionat MATR 1093, REG 18, CTG 1936 am gasit-o separat, pe celelalte le-am găsit într-o singură zi într-o zonă din apropierea unei unitaţi militare.

  Am văzut un anunţ pe un site de vânzări foarte cunoscut cu plăcuţa pe care este scrie Matr……….Ctg…… şi dedesubt Reg…………. că ar fi de ofiţer. Dacă îmi poate confirma cineva acest lucru aş fi recunoscator!

  Enjoy!:D

One Comment leave one →
  1. tot eu permalink
    Mai 1, 2012 5:37 pm

    aiurea… sunt placute de identificare absolut normale, modelul din al doilea razboi mondial. nu exista o varianta „speciala” pentru ofiteri. cea scrisa e chiar interesanta, de obicei se gasesc doar blank-uri.

Lasă un răspuns

