Skip to content

Inele găsite în perioada august – decembrie 2011

Aprilie 27, 2012

My rings

  Bună seara!

  Doresc să vă prezint câteva inele găsite în 2011, după cum am mai scris şi în alte articole, am avut ceva probleme cu display-ul camerei cu care obişnuiam să fac fotografii obiectelor.  Nu am mai prezentat toate obiectele găsite din această cauză, dar în curând voi posta imagini şi cu  alte metale descoperite in  2011. Nu am reuşit să cumpăr un alt LCD deoarece în România nu se găseşte la nici-un magazin, dar mi-am achiziţionat o altă cameră de fotografiat. De acum voi putea să vă prezint în detaliu tot ce găsesc.

  Inelele de mai jos au fost descoperite în Iaşi şi Targu Neamţ.

  Acestea au fost prezentate specialiştilor de la Muzeul de Istorie a Moldovei (Palatul Culturii) din Iaşi pentru a fi identificate şi eventual predate în termenul legal de 72 de ore de la descoperire, dar nu a fost cazul deoarece acestea nu reprezintă interes national.

  Enjoy!🙂

Inel din cupru cu piatră rosie, secolul XVIII – XIX ( piatra s-a desprins în momentul în care l-am găsit şi nu ştiu încă din ce categorie face parte) 

Inel  din cupru cu patru pietre rosii – secolul XVIII ( pietrele sunt mai închise la culoare faţă de cea de mai sus, dacă ar putea cineva să le    identifice aş fi recunoscător!)

Inel din bronz secolul XVII – XVIII (cred că a aparţinut unui copil ) 

Inel din cupru secolul XVIII – XIX ( pentru a fi îmbinat, bijutierul a folosit argint) 

Inel din alamă secolul XVII – XVIII ( acest inel este gravat pe toată suprafaţa exterioară cu un motiv floral, este primul inel găsit de mine cu detectorul de metale) 

 Inel modern cu pietre ( din câte am înţeles de la o promoţie a unei firme de cosmetice destul de cunoscută, dar este posibil să mă înşel)

Inel modern cu „piatră albastră” din plastic (metal nepreţios)

Inel modern – tip verighetă ( metal nepretios)

No comments yet

Lasă un răspuns

