Skip to content
8 comentarii leave one →
    • Aprilie 9, 2012 8:22 pm

      Multumesc!😀
      Ce parere aveti, este de la o motocicleta sau de la masina emblema gasita de mine?

    • Sergiu permalink
      Aprilie 9, 2012 8:39 pm

      Ca o parere cred ca este o emblema de bicicleta deoarece este putin uzata in partea centrala unde, probabil, era bombata pe cadrul bicicletei, adica ca in fotografia din link http://www.flickr.com/photos/jacquesmounnezergues/5988584898/

      • Aprilie 9, 2012 8:46 pm

        Interesanta imagine…eu cred ca este uzata pe mijloc deoarece cineva a incercat sa scoata emblema fortat cu o surubelnita sau ceva de genul.Materialul este destul de dur…nu se poate contorsiona cu mana…
        Multumesc pentru raspuns!:)

  1. Sergiu permalink
    Aprilie 9, 2012 8:51 pm

    Poate ca ai dreptate (imi dadeam doar cu parerea) iar dupa ce am vazut pozele de aici (o parte) nu mai stiu ce sa zic. Poate ai tu timp sa te uiti la toate – 148 imagini cu biciclete, motociclete si masini marca Wanderer http://www.flickr.com/groups/818092@N22/pool/with/2246324927/
    Succes in continuare cu ce faci !

    • Aprilie 9, 2012 8:54 pm

      Iti multumesc mult pentru ajutor, ma voi uita cu siguranta la toate sa-mi fac o parere.
      Multumesc si pentru urare!
      Mult succes si tie si te mai astept la detectat metale prin incinta!:D
      O seara frumoasa!

  2. Daniel permalink
    Aprilie 10, 2012 7:52 pm

    M-ai facut curios si m-am uitat si am mai cautat. Concluzia mea este ca apartine unei biciclete din urmatoarele motive: la majoritatea emblemelor de motociclete emblema nu are gauri pentru nituri. La emblema de masini linia de sub cuvantul Wanderer merge pana la litera W, pe cand la emblema ta linia sublineaza tot cuvantul. Inca 2 imagini pe care le-am gasit:
    http://www.flickriver.com/photos/jk1971/5381109069/
    Wanderer W8 5-20 PS 1925 vro
    si lista cu masinile fabricate:
    http://jacquou-leretrait.blogspot.com/2012/03/wanderer-allemagne-1885-1945.html
    O sa mai caut si eu – m-ai ambitionat🙂

    • Aprilie 11, 2012 9:48 am

      Salut,
      este interesanta concluzia ta, multumesc pentru imagini.
      O sa mai caut si eu dar cred ca in weekend deoarece momentan nu dispun de timpul necesar.
      Am observat si eu diferentele mentionate de tine si tind sa-ti dau dreptate.

Lasă un răspuns

