Skip to content

DETECŢIE 17 MARTIE 2012

Martie 28, 2012

Detecţie 17 martie 2012

 

Bună seara dragi cititori şi pasionaţi!

  O zi frumoasă de primăvară cu obiecte destul de interesante, cam asta ar fi caracterizarea zilei de 17 martie 2012.:)

  Am găsit foarte multe artefacte din primul război mondial, dar şi obiecte mai recente.

  • 30 de vârfuri de calibru diferit (dacă poate cineva să-mi ofere mai multe detalii aş fi recunoscător, mai ales pentru cel din mijloc, este cel mai mare descoperit  până acum).
  • 4 tuburi despre care nu ştiu nimic (cred că sunt ww 1).
  • Creion mecanic L & C Hardtmuth cu 4 culori (acesta l-am găsit împreună cu tuburile WW I şi cred că a aparţinut unui soldat).
  • Emblemă de la o motocicletă germană Wanderer (aceasta merită să o prezint separat într-un alt articol).
  • O coadă de lingură/furculiţă despre care eu cred că este destul de veche…dacă mă poate ajuta cineva în legătură cu identificarea ei m-aş bucura enorm, nu ştiu nici măcar din ce material este făcută.
  • Mai sunt câteva obiecte pe care nu am reuşit să le identific cum ar fi obiectul de sub creionul mecanic, acestea au fost găsite în acelaşi perimetru…aproximativ 2 m².

  Monede găsite:

  • 5 lei – 1948
  • 50 de bani – 1955
  • 3 monede de 5 bani – 1952, 1954, 1956
  • 500 lei – 1999
  • 5000 de lei 2002
  • 6 monede de 50 de bani – 2005, 2006.

Coada de lingură/furculiţă? Cât de veche poate fi?

Creionul mecanic  L & C Hardtmuth:

No comments yet

Lasă un răspuns

