Skip to content

Detecţie 16 Martie 2012

Martie 16, 2012

O scurtă partidă de detecţie

Bună seara!

Astăzi am ieşit pentru două ore de detecţie într-o zonă din apropierea cartierului în care locuiesc.

Nu am găsit mare lucru…dar a fost placut deoarece nu mai este zăpadă!:D

Mâine sper să am mai mult noroc!:)

Acestea sunt obiectele găsite, multe dintre ele nu le pot identifica…sunt piese dar nu ştiu la ce anume au fost folosite.

În plus faţă de acestea am mai găsit:

– Inel ( nu are ştanţă, cred că este din aluminiu)

– Trei monede de 50 de bani 2005

– 50 Euro cenţi 2002

– 50 de bani 2005

– 5 Bani 1906

– 15 bani 1975

– 1000 de lei 2003

2 comentarii leave one →
  1. cristina permalink
    Martie 26, 2012 11:58 am

    buna,

    pentru a achizitiona un detector de metale, in special pentru aur, iti trebuie autorizatie?

    • Martie 26, 2012 9:24 pm

      Buna,
      nu conteaza ce fel de metale vrei sa cauti…pentru a detine un dm trebue sa ai autorizatie de la IPJ!Cauta in categoria Metal detecting in Romania de pe acest blog si vei gasi articole care contin mult mai multe informatii legate de acest subiect…
      O seara buna!

Lasă un răspuns

