Skip to content

Accesoriu neidentificat!

August 12, 2011

Ce poate fi?

3 comentarii leave one →
  1. Catalin permalink
    August 16, 2011 7:53 am

    Pune si o scara in fotografie, sa putem vedea dimensiunile.
    pare un fragment dintr-un cercel.

    • August 16, 2011 7:14 pm

      Imediat cum am sa am acces la o camera am sa postez o fotografie si cu o scara gradata langa obiect.Momentan camera mea este defecta😦.
      Va multumesc pentru intentia de a ma ajuta.
      O seara buna!

  2. andra permalink
    Septembrie 28, 2011 3:58 pm

    eu cred ca este un martisor

Lasă un răspuns

