Skip to content

Ein Kreuzer – 1816

Iulie 16, 2011

Moneda austriaca – 1816

Ein Kreuzer

Diametru : 26  mm.
Material : Cupru
Orientare : Medalie
Monetărie : Austria – Viena (A,W,WI)
Tipul muchiei : -nu e in lista-

9 comentarii leave one →
  1. IONEL permalink
    Iulie 28, 2011 11:16 am

    BUNA ZIUA ,AM SI EU O MONEDA ASEMANATOARE CU CEA DIN FOTO,CE POT SA FAC CU EA CUI POT SA O DAU CARE ESTE VALOAREA EI.

  2. szaabi permalink
    August 7, 2011 1:20 pm

    nekem van egy ijen ermem vajon menyit erhet?

  3. szabi permalink
    August 7, 2011 1:23 pm

    I have such a medal was wondering how ere?

  4. vali permalink
    Iulie 9, 2013 12:15 pm

    Am o moneda de vanzare…pt pret vb..;)

  5. August 23, 2013 5:30 am

    am o moneda la fel ca cea din imagine

  6. Alexandru permalink
    Aprilie 10, 2014 10:16 am

    Am o moneda in acceasi stare ca cea din imagine si as dori sa stiu pretul acesteia.

  7. Iunie 22, 2014 2:14 pm

    Am o moneda de ein kreuzer din 1816 in stare aproape perfecta cam la ce pret o pot da?

Lasă un răspuns

