Skip to content

OPOBYL BAILLY – 1940

Iunie 30, 2011

Capac de la o cutie de colectie

1940

Astazi am iesit din nou la o scura detectie (aprox. 2 ore), am descoperit mai multe obiecte si monede ( fiecare va fi prezentat separat,dupa cum v-am obisnuit) printre care si acest capac de la o cutie de medicamente hepatice made in Franta – 1940.

Obiecte si monede descoperite pe 29 iunie 2011

OPOBYL BAILLY

Poze preluate de pe diferite site-uri ale cutiei de medicamente Opobyl Bailly – 1940


3 comentarii leave one →
  1. pretorian permalink
    Iulie 6, 2011 11:30 am

    din ce an e tubu???

    • Iulie 7, 2011 9:43 pm

      Nu scrie nimic pe el,este diferit de toate tuburile pe care le-am gasit pana acum si inca nu am aflat despre el.

      • Tudor permalink
        Mai 8, 2012 5:34 pm

        cred ca este un 8 × 50mmR (8 mm Lebel) dar cel mai sigur este sa masori cu un subler respectivul tub, eventual curatat…in mod normal trebuie sa existe marcaje.

Lasă un răspuns

