Skip to content

Copilaria n-o vom uita!Nu ne mai intalnim cu ea!BA DA!

Iunie 13, 2011

Un obiect foarte valoros pentru

mine

 

Detecţie cu succes!

Masinuţa a fost descoperita pe terenul din spatele casei unui foarte bun amic din copilarie si nu numai…aceasta jucarie mi-a apartinut pe la varsta de 7-8 ani.

Intr-o zi de vara,pe la sfarsitul vacantei din cate imi reamintesc am decis impreuna cu  amicul meu  sa ne facem o ascunzatoare pentru jucarii, zis si facut…am sapat o groapa intr-un mal undeva in satul Timisesti si am depozitat acolo mai multe jucarii dragi printre care si aceasta masinuta si ne-am propus sa nu le dezgropam doar daca vom fi impreuna dar „din pacate” amicul meu nu a rezistat tentatiei si a dezgropat mica noastra comoara in lipsa mea,eu fiind plecat la parinti in Tg.Neamt deoarece intrasem in clasa I cel mai probabil😀

Cand m-am reintors la ascunzatoare alaturi de el aceasta masinuta lipsea…🙂 tin minte ca l-am intrebat de ea dar nu a vrut sa recunoasca ca  a „umblat” la ascunzatoare…am fost suparat  deoarece era jucaria mea preferata in acea vreme…dar cu timpul am uitat.

Iata ca dupa aproximativ 14 ani misterul a fost elucidat… :))

Florine te-am prins!🙂

 

One Comment leave one →
  1. Iunie 18, 2011 9:14 pm

    Copilăria este lumea a căror margini depăşesc cu mult nemărginirea.

Lasă un răspuns

