Skip to content

Descoperire inel de argint

Mai 8, 2011

Inel


Acest inel a fost o surpriza pentru mine deoarece l-am descoperit chiar la primul semnal dat de catre aparat pe 06.05.2011!

Inelul este din argint si pare a fi lucrat manual,nu prezinta o stanta, dar  pe partea din dreapta are trei linii,probabil acesta era marcajul bijutierului.Acestea se pot observa foarte bine in ultima poza.Daca aveti idee care ar fi vechimea lui va rog sa ma instiintati lasandu-mi un comentariu in subsolul acestui articol.

Va multumesc!


3 comentarii leave one →
  1. Bogdan Constantinescu permalink
    Februarie 2, 2012 10:51 am

    Am dat intamplator – via Forum numismatic – peste acest foarte interesant blog. Inelul are o „decoratzie” de tip dacic, poate inspirata sau poate originala. Vi-l putem expertiza la Bucuresti – analiza aliajului – pentru a vedea daca argintul este modern sau antic (am o baza de date destul de mare cu aliajele folosite la podoabele si monedele geto-dacice).

    • Februarie 2, 2012 1:40 pm

      Buna ziua!
      Interesant,am sa ma sfatuiesc cu arheologii din Iasi si va voi contacta in caz ca va fi nevoie de o expertiza la Bucuresti.
      Multumesc!
      O zi frumoasa va doresc!

  2. August 12, 2012 9:12 am

    Salut. Ma intereseaza si pe mine un aparate de detectat metale, ceva in genul tau. Nu prea ma tine buzunarul momentan sa dau 500-600 euro pe un astfel de aparat. Asa ca spune-mi te rog, de unde l-ai luat, ca ai dat pe el, si daca merita.
    Ma gasesti la adrea prime_amon@yahoo.com.
    Multumesc frumos.

Lasă un răspuns

