Skip to content

Medalie Carol I – 1913

mai 1, 2011

In amintirea inaltatorului avant – 1913


Hristos a inviat!

In urma cu cateva zile am descoperit aceasta frumoasa medalie placata cu argint :D.

Este o medalie romaneasca oferita soldatilor si civililor care au participat la cel de-al doilea Razboi Balcanic castigat de Romania in  Bulgaria in anul 1913.

Medalia are un diametru de 33 mm si este dintr-un metal placat cu argint.

Ea are o stanta pe margine in cazul medaliei gasite de mine un “S” dar se mai gasesc si variante cu stanta “R”,”C” si posibil si alte litere.


In amintirea inaltatorului avant – 1913

Carol I Rege al Romaniei

Din Carpati peste Dunare la Balcani

2 comentarii leave one →
  1. Lian permalink
    octombrie 8, 2012 10:54 pm

    Nu este in argint masiv, e din metal comun placat cu argint. Au fost f multe acordate si in circulatie, multe au pierdut deja acoperirea de argint pe alocuri depinzind de cum au fost pastrate.

    • ianuarie 31, 2013 1:41 pm

      Multumesc pentru informatii! Eu am crezut ca este din argint la inceput, asa gasisem si pe okazii parca ” vand medalie din argint” si se pare ca am facut rau ca m-am luat dupa altii, dar eram entuziasmat, credeam ca in sfarsit am gasit ceva dintr-un material pretios! Am actualizat articolul! Multumesc inca odata pentru detalii si va doresc o zi frumoasa!

Lasă un răspuns

